מנות מיוחדות לאירוע עסקי

אירוע האולם המעוטר היה חגיגה ויזואלית לעיניים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

אנחנו מחלקים את עולם האירועים העסקיים לשניים. יש מי שמתכננים אירוע לצוות העובדים במשרד או בארגון ויש מי שמתכננים אירוע לקולגות וללקוחות. יש הרבה מאוד יתרונות לקיום אירועים מהסוג הזה. ראשית, מדובר על ההזדמנות הטובה ביותר ליצור קשרים חדשים ולרקום מערכות יחסים שלא דרך הערוצים הרשמיים. מהצד השני, קיום מסיבת פורים למשל, או כל חגיגה אחרת, בין אם זה יום ההולדת של העסק ובין אם הנפקה של החברה, הרי שהיא סיבה למסיבה והזדמנות להגיד תודה, לשותפים לדרך. במאמר הבא ננסה לתת קצת מהידע המקצועי שלנו בנוגע ליצירת תפריט מצויין לאירוע עסקי. נדבר גם על סוגים שונים של אירועים, כאלו שמתמקדים במתן מידע מקצועי וכאלו שהמטרה שלהן היא פשוט, לעשות קצת שמח. 

מה חשוב לזכור בנוגע ליצירת תפריט מתאים לאירוע 

כאשר אנחנו מדברים על יצירת תפריט לאירוע עסקי, אנחנו בעצם צריכים לקחת בחשבון שני דברים חשובים: 

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים והעיניים אוכלות ראשונות: 

אנחנו חייבים לזכור שלא משנה כמה האוכל יהיה טעים, אם האוכל לא יוגש בסטייל, תוך הקפדה על אסתטיקה, הרי שהחוויה של האורחים תהיה כי מדובר על אירוע ‘זול’ המונהג בידי מי שלא לוקחים את עצמם ברצינות. משום שאין שני לרושם ראשוני ויש משמעות דרמטית לאופן בו אתם מציגים את עצמכם לפני לקוחות, קולגות וצוות העובדים שלכם, הרי שמדובר על פרט שפשוט אסור לוותר עליו. 

קחו בחשבון כי לא כולם אוכלים אותו הדבר: 

נתחיל בכך שבישראל יש לא מעט שומרי כשרות ושומרי מסורת. לכן, תמיד כאשר מתכננים אירוע לקבוצה של אנשים בה אתם לא ממש מכירים לעומק את כל המשתתפים, טוב ללכת על הצד הבטוח וליצור תפריט המתאים גם למי ששומרים על כשרות במידה זו או אחרת. בנוסף, אל תשכחו כי בשנים האחרונות אנחנו רואים עליה בשיעור הצמחונים והטבעונים. גם במקרה הזה, טוב לקחת את המידע הזה לתשומת הלב ולתכנן תפריט מתאים. אם קיימת אפשרות כזו, נסו לברר האם יש מי שרגישים למאכלים שונים, כדי לתת מענה גם למי שרגישים לגלוטן או מי שיש להם כל עניין רפואי אחר. 

ב- https://www.ingabar.co.il/business-events/ תוכלו לארגן את האירוע העסקי הבא שלכם עם תפריט מגוון וטעים במיוחד.

מה הקונספט של האירוע ואיך אפשר לגבות אותו באמצעות התפריט 

האם אתם משיקים ספר חדש? אולי אתם רוצים לקיים ערב שירה בציבור לעובדים? אולי אתם מזמינם את הקולגות לערב מיוחד בו ינתן מידע מקצועי? בכל אחד מהמקרים הללו, אנחנו צריכים לחשוב על צורת ההגשה של המנות, כך שיתאימו ללוח הזמנים של האירוע ולמטרות שלכם. לצורך העניין, אם אתם עומדים בפני השקה של ספר או מוצר מסוים, יכול להיות כי אפשר להתחיל את האירוע בארוחת ערב משותפת. במקרים אחרים, למשל, אם אנחנו מדברים על ערב של מפגש בין קולגות ומתן מידע מקצועי מפני מומחים בתחום, הרי שאפשר להכין כמו קבלת פנים, בה יהיה אוכל משובח במנות קטנות. צורת ההגשה הזו תתמוך בניסיון שלכם ליצור מפגשים בלתי רשמיים בין האורחים השונים. 

זכרו, השמיים הם הגבול ואפשר למצוא פתרון לכל בעיה. הדבר היחיד שאתם צריכים לקחת על עצמכם זו את הגדרת היעדים. בסוף, רק אתם יודעים איך אתם רוצים לקיים את האירוע ואילו דגשים חשובים לכם. כל עוד אתם בוחרים בצוות המתאים למשימה ובמקום בו תוכלו לקבל את המענה מקצועי האולטימטיבי, הרי שאתם יכולים להישאר רגועים. 

לא להשאיר דבר לרגע האחרון 

אנחנו ממליצים לכם להתחיל בתכנון האירוע מוקדם ככל הניתן. באופן הזה תוכלו להישאר רגועים מצד אחד, כאשר אתם יודעים כי ישנם מי שאמונים לשקוד על הפרטים הקטנים בעבורכם. מהצד השני, גם אנחנו מקבלים את הזמן הדרוש לנו כדי להיערך לאירוע בהתאם. כמו שאמרנו, השמיים הם הגבול ואנחנו תמיד נשמח לתת מידע מקצועי מהניסיון האישי שלנו, כדי לעזור לכם בקיום אירוע מרגש ובלתי נשכח. 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים והנחות על חבילות הצילום שלנו

מאמרים אחרונים

בעקבות המצב כל החבילות במחיר הכי זול בארץ - נסו אותי!

זמין 24/7 דילוג לתוכן